حرف اول...

رزمی آسونه با ما..تکواندو

اگه رزمی کاری و رزمی و دوست داری...بسم الله...

 

سلام سلام سلامممم به همه...دوستای عزیزی که رزمی کارند و دوستایی که رزمی دوستن و حتی کسانی که برای اشنایی وارد این وبلاگ شدن...خیلی خوش اومدین....من مهسام هفده سالمه...از اشناییتون خوشبختم...

تصمیم دارم رشته ورزشی که کار میکنم و عاشقشمو بهتون خیلی ساده معرفی و اموزش بدم البته جای کلاسهارو که نمیده اما میتونه بهتون کمک کنه...از دوستانی که از وب دیدن میکنن و کمربندشون از دان یک بالاتره هم خواهش میکنم کمکم کنن تا سطح بالاتر را هم بتونم بذارم از بقیه دوستانم که مطلبو میخونن میخواهم اگه اصلاحیه های جدیدی که توی اموزشها اومده را بگن دو ماهه کار نمیکنم از اصلاحیه های جدید خبر ندارم...سعی دارم دقیق ترین حرکتهارو براتون بذارم امیدوارم با نظراتون حمایت کنین تا وبلاگ نو ساخته پایدار بمونه...ممنون از نگاه های گـــــــرمتون!آ داشت یـــــادم میرفت...استاد عزیزم خانم غلامی...واسه همه زحمتهایی که واسم کشیدی یه دنیــــــا ممنونم...

تو نظرات کمربندتونو بگین و خودتونم معرفی کنین توی هر رشته ورزشی که هستین

ورزشکاران بایــــــــــــــــد به علی اقتدا کنن...یا علی....

 

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت19:25---13 تير 1392
سلام از وبت خوشم اومد منم رزمی کارم ولی رشته کنگفو هستم خوش میشم بهم سربزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1398برچسب:,ساعت20:51توسط مهسا بارونی | |

خرید عینک های آفتابی خرید عینکLink->" style="text-decoration: none" ><-CategoryName->